tisdag 22 december 2009

INRI

Denna bilden har tagit tid. Har låtit mig ta min tid med den då jag försöker lära mig tekniken ordentligt. Så den har nog fått ta lite mer tid än vad som kanske var nödvändigt. Men idag blev jag stressad med att få den då det vankas julledigt från och med imorgon, och jag och Björn packar oss i bilen och åker ner till blekinge.
Två veckor utan min dator och mitt photoshop. Ack, ack, känner mig redan handikappad. Men ja, jag räknade med att jag inte kommer orka fortsätta med bilden när jag kommer hem så den får helt enkelt bli färdig idag. Även om jag säkerligen kunde suttit och pillat några timmar till.

Hursom, jesus korsfästelse. God Jul!
Nu skall jag bums i säng.

Ps. titta på gif-animationen längst ner för att se en del av stegen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar