torsdag 5 november 2009

Repent, the end is extremly fucking nigh

Satt och njöt till den ljuvliga postapokalyptiska atmosfären i filmen 28 days later och kom att tänka på ett litet projekt till Dvd-omslag jag gjorde för några månader sedan. Störde mig alltid att jag aldrig blev nöjd med den bilden. Så när filmen vart slut så blev det att slänga igång photoshop och fiffla om den en del. Är väl inte hundra procent nöjd nu heller, men det får duga tills vidare. Och när jag var färdig med den så kunde jag inte låta bli att leka lite med en gammal lakritz affisch på samma tema.

Förövrigt håller jag mig nu i dagarna sysselsatt med layouta en medlemstidning. Blir att slänga ihop något ganska snabbt för det skall vara tryckt till innan jul och jag började skissa igår. Men det skall nog gå. Och utöver det så är det en liten webbdesign kurs som håller mig sysselsatt.
Se där. Nu fick jag skrivet något i bloggen också.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar