söndag 22 november 2009

Kära tomten...

Jag önskar mig (alternativt, inköpslista när jag får stabil inkomst igen)

Böcker
The Photo Book av Phaidon press
Lemon poppy seed, Hedvik Hellige

Ritstuff
Top Markers
Akvarell Set
Plate finish Bristol Papper
Staedtler Mars Plastic & Sanford Tuff Stuff suddigummi
KOH-I-NOOR Technigraph 5611 Lead Holder
massa svarta tush pennor i olika storlekar :P


Tidningsprenumerationer

Computer arts
Fantasy and sci-fi digital art magazine
Coilhouse

Datorprylar
A3 scanner
Intuos4 - Large

Kameraprylar
Reflexskärm
Självutlösare

Kontorsstol
Boxsäck

Av denna listan att döma skulle man kunna tro att jag snöat in ganska mycket på ett område. & ja jag önskar mig bara dyra prylar. Hade det varit billigt hade jag köpt det själv. ( Nä det hade jag inte för jag hade inte ens haft råd med billiga prylar i nuläget) ;P

2 kommentarer:

  1. Dom har akvarellfärger på tub på Clas Ohlsson för 69 pix! :)

    /petra

    SvaraRadera
  2. 69 spänn tuben? Känns underligt med akvarell på tub O_o

    SvaraRadera