måndag 25 januari 2010

TM´s Nya Hemsida

Så var jag till slut färdig med TM´s nya hemsida. Tog lite längre tid än beräknad, men enbart för att mina splitter nya dator krashade efter några veckor, var sedan på lagning och krashade dagen efter igen. Mycket Bittert.
Här är den iallafall. Jag är nöjd, då slutresultatet blev som planerat i början. Dessutom har jag lärt mig en hel del. Så nu vart jag tvungen att koda om min egen sida från grunden. Har varit missnöjd med den länge och nu så det var dags. Den beräknas väl vara uppe i slutet av veckan iallafall.

Kika in på sidan. http://www.tmkontor.se
Och är det några webbdesign snillen som hittar några fel och missar så kan ni alltid vara en vänlig själ och påpeka fel, och gärna lösningen ;)

TM´s gamla sida. Den såg inte mycket ut för världen. Och navigationen var snäppet värre.


Och den nya sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar