torsdag 21 januari 2010

Eccentric or mad?



"IF I WERE RICH PEOPLE WOULD CALL ME ECCENTRIC
instead of mad"


Hepp
Moderskeppet.se har en "designa en t-shirt" tävling, som slutar imorgon. Och eftersom jag nu blivit frisk (äntligen) så hade jag energi att göra något skoj ikväll. Fick idén till den här tröjjan på bussen på vägen hem från jobbet idag och fixade ihop den på några timmar, så det får man vara nöjd med.
Med risk att bli diskvalificerad dock, då jag även använde mig en del av illustrator utöver photoshop. Moderskeppet är ju som bekant huvudsakligen inriktat på photoshop. Men, men.

3 kommentarer:

  1. Jättefin! På tal om t-shirts, så gå in på T-shirtstores hemsida, där kan man också skicka in förslag som kan komma att bli t-shirt :) Det var där jag köpte din my little pony transformers t-shirt ;) kramis systeryster

    SvaraRadera
  2. helt underbart galet, lär ha vunnit med den :D

    SvaraRadera
  3. haha, well det är bara att hålla tummarna, än är det icke avgjort ^^

    SvaraRadera