lördag 27 november 2010

Julek

Godmorgon denna lördag.
Här ett omslag jag gjort till Blekinge hundgrupps årliga kalender. En julig Blekinge-ek, och en liten vovve, så klart.

tomtehundlite_bw

tomtehund_liten_C

Utöver fiffla med julkalender så är det lite fullt upp. Som vanligt. jonglerar tre distanskurser i bland annat, html, css, php, java och databaser. Växlar ganska friskt från roligt till extremt drygt och tidskrävande. Men det går framåt. Så mycket hemsidor blir det nu. Känns nästan som det enda jag sysslat med detta halvåret.

Sen håller jag även på med ett litet halv-hemligt uppdrag gällande t-shirt-design. Går det bra så får ni förhoppningsvis se i början av 2011. Håll tummarna som tusan.

Utöver det så fifflar jag en del med att få igång ett eget företag, vilket också skall ske i början av 2011 om det går som det skall. Då var det slut på att göra gratis arbete. Vilket jag hursomhelst inte haft tid med på länge. Även om efterfrågan och är stor när man sysslar med vad jag gör.
Så där har ni anledning till blogg-brist och ens sjunkande ork att vara social.

Förövrigt, Malmö är trevligt, men har knappt varit i staden sen jag flyttade ner känns det som. Och nu är det snö så jag håller mig inomhus till våren.
XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar