fredag 26 mars 2010

Hemma igen

Det är ett ganska tydligt tecken att man läser för mycket bloggar när man är borta i knappt två veckor och har 300 olästa blogginlägg när man kommer hem.
Jag har haft lite "semester" och varit i Blekinge och en runda i Skåne och mest chillat och umgåtts med nära och kära. Stressad som man är när man kommer tillbaka till Norrköping över allt man skjutit upp och knappt vet vilken ände man skall börja i, ja då blir man självklart sjuk sisådär fyra timmar efter man kommit hem, och varit sängliggandes sen dess.

Fotade lite till under min bortavistelse, så nu har jag ännu mer bilder jag aldrig har tid att redigera. Har också köpt mig ett nytt skissblock med förhoppningen att jag skall börja rita mer för hand igen. Det blir väldigt sällan av numera.
Mest produktiv jag antagligen varit när det kommer till att rita med blyerts var nog när jag jobbade på sifo för en herrans massa år sedan. Det var perfekt att sitta och skissa mellan intervjuerna och man hann nästan alltid göra klart åtminstone en hyfsat detaljerad bild per dag. Det var bra, men hade ju egentligen inget annat som man kunde sysselsätta sig med så det var det optimala sättet att spendera sin tid. Så, ja, hursomhelst, här är några av skisserna som blev till under semestern.




1 kommentar:

  1. you are much very much much much very much good at what you're doing :D
    inte oroa sig.
    men krya på sig, däremot. måste ju vara frisk i påsk. KRYA!

    SvaraRadera