tisdag 27 oktober 2009

CS5 & Juha Helminen







Tänkte bara tipsa om en liten sida som ger en liten förhandstitt på arbetet med CS5.
Har självbara skummat igenom lite snabbt än så länge och det är väl inte direkt något av jätteintresse. Men kan vara en sida värd att titta in på då och då.
http://cs5.org/

Håller för tillfället på att jobbar på lite bilder på Istapp inför deras skivsläpp. Var nere i blekinge och fotade dem för några veckor sedan och nu sitter jag och fixar det sista inför deadlinen i övermorgon. Tills istapp bilderna dyker upp så bjuder jag på några bilder av Juha Arvid Helminen som jag gillar väldigt mycket.

Förövrigt är jag sjukt sugen på att bygga om min hemsida och byta ut materialet och kanske slänga till en webbshop. Har dock inte riktigt tid för det i nuläget. Men det kommer, det kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar